Na koniec października 2009 roku, uwzględniając 15 miesięczny okres realizacji kontraktu z wyłączeniem okresów zimowych, minęło 9,5% Czasu na Ukończenie.
Wartość robót kontraktowych w przejściowym świadectwie płatności zaakceptowanym przez Inżyniera Kontraktu wyniosła 9 834 244,24 PLN, co stanowi około 8,91% Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej, i ok. 193,15% kwoty przewidzianej za ten okres Planem Płatności zaktualizowanym na dzień 12.11.2009r., który przewiduje za ten okres narastająco kwotę w wysokości 5 091 319,14 PLN.
- Prace geodezyjne przy wyznaczaniu osnowy
- Prace geodezyjne przy wyznaczaniu robót ziemnych
- Sprawdzenie terenu budowy pod kątem występowania niewybuchów i niewypałów
- Wycinka drzew
- Wycinka i karczowanie krzewów
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) od km 0+125 do km 0+200, od km 0+300 do km 0+400, od km 0+900 do km 1+800, od km 2+000 do km 2+550, od km 2+700 do km 2+900, od km 3+800 do km 4+050, od km 4+650 do km 4+700,od km 4+800 do km 5+600 i od km 6+050 do km 6+400
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej ( humusu) na drodze gminnej G-2
- Pryzmowanie humusu i prace przygotowawcze od km 1+500 do km 1+700, od km 5+200 do km 5+600, od km 6+350 do km 6+400
- Wymiana gruntu w km 2+800 do km 2+900 strona prawa i lewa
- Wykop w km 0+125 do km 0+200, w km 2+000 do km 2+200, w km 2+350 do km 2+550, w km 2+900 do km 3+000, w km 4+550 do km 4+720
- Przygotowanie podłoża pod nasyp w km 4+600 do km 4+720
- Wykonywanie nasypu w km 1+050 do km 1+400, km, 1+800 do km 2+325, km 2+750 do km 2+900 , km 4+550 do km 4+720, km 5+500 do km 5+590
- Rozbiórka kładki WD-1
- Rozbiórka obiektów B1, B2, B3 i B4
- Rozbiórka ogrodzenia w km 4+500
- Rozbiórka ogrodzenia przy ulicy Wolności
- Rozbiórka nasypu kolejowego przy obiekcie WD-3
- Rozbiórka istniejącego nasypu kolejowego w km 3+025 na długości 5m
- Usuwanie karpin
- Sprawdzenie terenu pod kątem występowania niewybuchów i niewypałów – na pozostałym terenie, poza miejscami w których znajdują się budynki do wyburzenia
- Frezowanie nawierzchni asfaltowej ulicy Młodkowskiego.
Prace geodezyjne przy wyznaczaniu przyczółków i podpór obiektów mostowych
Estakada EST-1
- Organizacja placu budowy
- Wykop pod pale fundamentowe
- Droga dojazdowa do estakady EST-1
- Zabijanie próbnych pali fundamentowych
Kładka KP-2
- Organizacja placu budowy
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) z placu
- Rozpoczęcie robót ziemnych
Wiadukt WD-3
- Organizacja placu budowy
- Przełożenie drogi
Estakada EST-4
- Organizacja placu budowy
- Wykop pod pale fundamentowe
- Wykonanie dróg objazdowych z płyt betonowych
- Zabijanie próbnych pali fundamentowych
Przepusty
Ekrany w ciągu DK-59
Prace geodezyjne przy wyznaczaniu przebiegu kolizji
Energetyka
- Organizacja placu budowy
- Usunięcie kolizji średniego napięcia przy estakadzie EST-1
- Usuwanie kolizji elektroenergetycznych przy obiekcie KP-2
- Usuwanie kolizji średniego napięcia w km 0+300
- Wykonanie przecisków do kabli energetycznych przy rondzie w Marcinkowie
- Montaż głowic średniego napięcia oraz zasypywanie rowu kablowego w km 0+400
- Usuwanie kolizji średniego napięcia przy ul. Leśna Droga
- Podłączenie placu budowy przy obiekcie EST-1
Oświetlenie
Teletechnika
- Organizacja placu budowy
- Roboty teletechniczne na ulicy Kolejowej
- Usunięcie kolizji przy rondzie w Marcinkowie
- Montaż studzienek telekomunikacyjnych przy rondzie w Marcinkowie
- Wykonanie przecisku sterowanego przy rondzie w Marcinkowie
Gazociąg – średniego ciśnienia
Gazociąg – wysokiego ciśnienia
Kanalizacja sanitarna
Kanalizacja deszczowa
- Organizacja placu budowy
- Usunięcie kolizji z obiektem EST-4
Melioracje
Wodociągi
Likwidacja przejazdów
Projekt ten, przewidziany do współfinansowania przez Unię Europejską, przyczynia się do zmniejszenia różnic społecznych i gospodarczych pomiędzy obywatelami Unii Europejskiej Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.