STRONA GŁÓWNA » POSTĘP PRAC » 10.2009


Zamawia
cy:


Inżynier Kontraktu - Konsorcjum firm:

       

Wykonawca:


Projektant:



POSTĘP CZASOWY

Na koniec października 2009 roku, uwzględniając 15 miesięczny okres realizacji kontraktu z wyłączeniem okresów zimowych, minęło 9,5% Czasu na Ukończenie.

POSTĘP FINANSOWY

Wartość robót kontraktowych w przejściowym świadectwie płatności zaakceptowanym przez Inżyniera Kontraktu wyniosła 9 834 244,24 PLN, co stanowi około 8,91% Zaakceptowanej Kwoty Kontraktowej, i ok. 193,15% kwoty przewidzianej za ten okres Planem Płatności zaktualizowanym na dzień 12.11.2009r., który przewiduje za ten okres narastająco kwotę w wysokości 5 091 319,14 PLN.

POSTĘP ROBÓT DROGOWYCH

  • Prace geodezyjne przy wyznaczaniu osnowy
  • Prace geodezyjne przy wyznaczaniu robót ziemnych
  • Sprawdzenie terenu budowy pod kątem występowania niewybuchów i niewypałów
  • Wycinka drzew
  • Wycinka i karczowanie krzewów
  • Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) od km 0+125 do km 0+200, od km 0+300 do km 0+400, od km  0+900 do km  1+800, od km 2+000 do km 2+550, od km 2+700 do km 2+900, od km 3+800 do km 4+050, od km 4+650 do km 4+700,od km 4+800 do km 5+600 i od km 6+050 do km 6+400
  • Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej ( humusu) na drodze gminnej G-2
  • Pryzmowanie humusu i prace przygotowawcze od km 1+500 do km 1+700, od km 5+200 do km 5+600, od km 6+350 do km 6+400
  • Wymiana gruntu w km 2+800 do km 2+900 strona prawa i lewa
  • Wykop w km 0+125 do km 0+200, w km 2+000 do km 2+200, w km 2+350 do km 2+550, w km 2+900 do km 3+000, w km 4+550 do km 4+720
  • Przygotowanie podłoża pod nasyp w km 4+600 do km 4+720
  • Wykonywanie nasypu w km 1+050 do km 1+400, km, 1+800 do km 2+325, km 2+750 do km 2+900 , km 4+550 do km 4+720, km 5+500 do km 5+590
  • Rozbiórka kładki WD-1
  • Rozbiórka obiektów B1, B2, B3 i B4
  • Rozbiórka ogrodzenia w km 4+500
  • Rozbiórka ogrodzenia przy ulicy Wolności
  • Rozbiórka nasypu kolejowego przy obiekcie WD-3
  • Rozbiórka istniejącego nasypu kolejowego w km 3+025 na długości 5m
  • Usuwanie karpin
  • Sprawdzenie terenu pod kątem występowania niewybuchów i niewypałów – na pozostałym terenie, poza miejscami w których znajdują się budynki do wyburzenia
  • Frezowanie nawierzchni asfaltowej ulicy Młodkowskiego.

POSTĘP ROBÓT INŻYNIERYJNYCH

Prace geodezyjne przy wyznaczaniu przyczółków i podpór obiektów mostowych

Estakada EST-1

  • Organizacja placu budowy
  • Wykop pod pale fundamentowe
  • Droga dojazdowa do estakady EST-1
  • Zabijanie próbnych pali fundamentowych


Kładka KP-2

  • Organizacja placu budowy
  • Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) z placu
  • Rozpoczęcie robót ziemnych

Wiadukt WD-3

  • Organizacja placu budowy
  • Przełożenie drogi

Estakada EST-4

  • Organizacja placu budowy
  • Wykop pod pale fundamentowe
  • Wykonanie dróg objazdowych z płyt betonowych
  • Zabijanie próbnych pali fundamentowych

Przepusty

  • Organizacja placu budowy

Ekrany w ciągu DK-59

  • Organizacja placu budowy

POSTĘP ROBÓT BRANŻOWYCH

Prace geodezyjne przy wyznaczaniu przebiegu kolizji

Energetyka

  • Organizacja placu budowy
  • Usunięcie kolizji średniego napięcia przy estakadzie EST-1
  • Usuwanie kolizji elektroenergetycznych przy obiekcie KP-2
  • Usuwanie kolizji średniego napięcia w km 0+300
  • Wykonanie przecisków do kabli energetycznych przy rondzie w Marcinkowie
  • Montaż głowic średniego napięcia oraz zasypywanie rowu kablowego w km 0+400
  • Usuwanie kolizji średniego napięcia przy ul. Leśna Droga
  • Podłączenie placu budowy przy obiekcie EST-1

Oświetlenie

  • Organizacja placu budowy

Teletechnika

  • Organizacja placu budowy
  • Roboty teletechniczne na ulicy Kolejowej
  • Usunięcie kolizji przy rondzie w Marcinkowie
  • Montaż studzienek telekomunikacyjnych przy rondzie w Marcinkowie
  • Wykonanie przecisku sterowanego przy rondzie w Marcinkowie

Gazociąg – średniego ciśnienia

Gazociąg – wysokiego ciśnienia

Kanalizacja sanitarna

Kanalizacja deszczowa

  • Organizacja placu budowy
  • Usunięcie kolizji z obiektem EST-4

Melioracje

Wodociągi

Likwidacja przejazdów

  • Organizacja placu budowy


Projekt ten, przewidziany do współfinansowania przez Unię Europejską, przyczynia się do zmniejszenia różnic społecznych i gospodarczych pomiędzy obywatelami Unii Europejskiej Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
STRONA GŁÓWNA O PROJEKCIE POSTĘP PRAC GALERIA KONTAKT LINKI
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2009 Budowa obwodnicy Mrągowa. NETTOM.com